Sklep Internetowy Technical Master Robert Kędzierski dba o prawa Konsumenta. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących tej grupie Klientów na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść Konsumenta. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają przepisy i Sprzedawca je stosuje.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez TECHNICAL MASTER ROBERT KĘDZIERSKI za pośrednictwem sklepu internetowego www.technicalmaster.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Technical Master Robert Kędzierski usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
- Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:
Sprzedawca - TECHNICAL MASTER ROBERT KĘDZIERSKI z siedzibą w Warszawie 04-277, ul. Szeroka 76, NIP: 113-117-80-06, REGON: 368438458 będąc właścicielem Sklepu Internetowego www.technicalmaster.pl.
Cena - określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek), należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Klient – podmiot, który na podstawie obowiązujących przepisów prawa ma zdolność do zawarcia umowy sprzedaży jako osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
Konsument - osoba fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca - osoba fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca korzystający z praw Konsumenta - osoba fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Konto Klienta - usługa elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (Loginem) i Hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług. Klient uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień i Rezerwacji oraz innych usług udostępnianych przez Sprzedawcę.
Login - oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
Rejestracja - czynność faktyczną niezbędna dla korzystania przez Klienta ze Sklepu Internetowego, dokonana zgodnie z regulaminem.
Umowa sprzedaży - umowa w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktu za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin.
Towar - dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, za zapłatą Ceny.
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży.
Świadczenie usług drogą elektroniczną – wykonanie usług bez jednoczesnej obecności stron, tj. na odległość, poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłany i otrzymywany za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku z poźn. zm. (Dz.U. Nr 16, poz. 93).
II. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Klient może korzystać ze Sklepu Internetowego po uprzednim założeniu konta lub bez rejestracji. W tym celu wybiera odpowiednią opcję zakupu na stronie internetowej.
- Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnionego na stronie Sklepu.
- Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
- Potwierdzenie Rejestracji w sklepie internetowym następuje niezwłocznie po przesłaniu przez Klienta wypełnionego formularza rejestracyjnego. Klient otrzymuje potwierdzenie na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym. W ten sposób dochodzi pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- W procesie rejestracji lub dokonywania zakupów bez rejestracji, Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera i przetwarzanie swoich danych osobowych w celu otrzymywania ofert handlowych, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. Wyrażenie takiej zgody, nie warunkuje zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Zgoda powyższa może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie przez Klienta pisemnego oświadczenia.
- Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego poprzez zablokowanie dostępu do konta i innych usług elektronicznych, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, działania na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, a także gdy Klient:
- podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
- dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
- dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Technical Master Robert Kędzierski za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Technical Master - Robert Kędzierski.
- Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu Internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Technical Master Robert Kędzierski. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Technical Master Robert Kędzierski,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Sprzedawca informuje Klienta o pozbawieniu/ograniczeniu dostępu do konta lub innych usług świadczonych przez Sprzedawcę w ramach Sklepu Internetowego, poprzez wysłanie wiadomości na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w formularzu kontaktowym.
III. PROCEDURA ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy wejść na stronę internetową www.technicalmaster.pl, dokonać wyboru towaru, następnie podjąć kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” - Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu Internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
- wybranej metody płatności,
- adresu dostawy.
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Potwierdzam zakup”.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z „Technical Master” Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Dokonanie czynności, o których mowa w punkcie III ust. 4,5 i 6 powyżej, jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy przez Kupującego oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów umieszczonych w koszyku, po wyświetlonych przez Sklep cenach.
- Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzymuje automatyczny e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia, zatytułowany „Potwierdzenie zamówienia”,
- Niezwłocznie po zweryfikowaniu Zamówienia, Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji zatytułowaną „Zmiana statusu zamówienia” z aktualnym statusem: „Przyjęte do realizacji” lub z informacją o nie przyjęciu zamówienia do realizacji wraz z podaniem przyczyn. W przypadku potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na ustalonych warunkach.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
- Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
IV. ZAPŁATA CENY
- Ceny wskazane przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży. Informacja o tych kosztach zostanie Klientowi podana przy składaniu zamówienia.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi trzy sposoby płatności za zakupiony towar, które mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu dostawy Towaru: przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, płatność gotówką za pobraniem lub płatność przy odbiorze osobistym (płatność w siedzibie Sprzedawcy).
- Przy płatności przelewem bankowym, Sprzedawca prześle Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej fakturę proforma, z której będzie wynikał termin zapłaty. Realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy. W razie bezskutecznego upływu terminu zapłaty wskazanego w fakturze proforma, oferta złożona przez Klienta w ramach Zamówienia, nie zostanie przez Sprzedawcę przyjęta.
- Jeśli przedmiotem sprzedaży są Towary, określone w Załączniku nr 15 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. 2018 poz. 2174 ze zm.), a kwota płatności ujęta w fakturze przekracza 15 000 zł brutto – Kupujący obowiązani są zastosować mechanizm podzielonej płatności, zgodnie z obowiązującymi przepisami, o ile ma on zastosowanie wobec Klienta składającego zamówienie. Wówczas faktura wystawiona przez Sprzedawcę, o której mowa powyżej, powinna zawierać wyrazy: “MECHANIZM PODZIELONEJ PŁATNOŚCI”. Strony takiej transakcji, obowiązane są posiadać rachunek rozliczeniowy, o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe, lub imienny rachunek w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej otwarty w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, prowadzone w walucie polskiej.
- Akceptujemy płatności kartami płatniczymi: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
V. DOSTAWA
- Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską. Koszty dostawy określone są na stronie internetowej Sklepu pod linkiem „Koszty Transportu”. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
- Termin realizacji dostawy wynosi od 2 do 60 dni roboczych, licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. Termin realizacji uzależniony jest od dostępności towaru.
- Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
- Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w siedzibie Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Sprzedawca dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy fakturę VAT będącą potwierdzeniem uiszczenia ceny.
VI. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Na Sprzedawcy spoczywa obowiązek dostarczania Towarów wolnych od wad.
- Technical Master Robert Kędzierski nie jest producentem Towarów objętych ofertą sprzedaży i nie udziela na nie gwarancji . Odpowiedzialność z tytułu gwarancji zakupionego Towaru ponosi producent, na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej dołączonej do Towaru. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji za pośrednictwem Sprzedawcy.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru jest wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego z zastrzeżeniem pkt 4.
- Gdy Klientem jest Konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w art. 556 i n. Kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Konsumentowi. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Konsument żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny, rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
- Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, przy czym koszt dostawy pokrywa Sprzedawca.
- Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
- Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Konsument może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Konsumenta.
VII. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. Uwagi związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Technical Master Robert Kędzierski z siedzibą w Warszawie 04-277, ul. Szeroka 76, lub mailowo pod adres biuro@technicamaster.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
- Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorca korzystający z praw Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
- Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę korzystającego z praw Konsumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- Konsument oraz Przedsiębiorca z korzystający z praw Konsumenta może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone na formularzu udostępnionym przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu 14 – dniowego wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (pocztą zwykłą lub elektroniczną). Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
- Jeśli Konsument lub Przedsiębiorca korzystający z praw Konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
- W razie odstąpienia od umowy sprzedaży, Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca korzystający z praw Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
- Jeśli ze względu na charakter sprzedanego Towaru nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą, a dostarczono go konsumentowi lub przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Sprzedawca zobowiązany jest do odbioru Towaru na swój koszt.
- Konsument oraz Przedsiębiorca korzystający z praw Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
IX. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną mają charakter nieodpłatny i obejmują: formularz kontaktowy, Newsletter i prowadzenie konta Klienta.
- Usługa formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Formularz kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
- Usługa Prowadzenie Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych.
- Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić Sprzedawcy żądanie usunięcia Konta Klienta, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez Sprzedawcę, może ono zostać usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.
- Sprzedawca i klient mogą w każdym czasie rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez złożenie pisemnego oświadczenia drugiej stronie. Rozwiązanie umowy w tym trybie nie wymaga podania przyczyny. Oświadczenia powyższe strony mogą wysłać na adres poczty elektronicznej lub w formie papierowej.
X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych i zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej na stronie internetowej Sprzedawcy.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin obowiązuje od 1 stycznia 2021 roku.
- Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie pod następującym adresem URL https://www.technicalmaster.pl/pl/i/Regulamin/3, gdzie Klienci mogą w każdym czasie przeglądać regulamin, a także sporządzić jego wydruk.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
- Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur, dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.