Chłodnica sprężonego powietrza 8m³/min, napęd pneumatyczny
Opis
Przenośna chłodnica sprężonego powietrza 8m³/min, napęd pneumatyczny
Chłodnice ACP/ACE do sprężonego powietrza usuwają kondensat i olej ze sprzężonego powietrza podczas czyszczenia strumieniowo-ściernego. Obecność kondensatu i oleju w systemach strumieniowo-ściernych prowadzi do zbrylania ścierniwa i może prowadzić do zablokowania zaworów dozujących, węży i dysz. Suche i oczyszczone sprężone powietrze zapobiega zbrylaniu materiału ściernego, zwiększa wydajność i obniża koszty utrzymania. Chłodnice ACE/ACP do sprężonego powietrza są skuteczną metodą usuwania do 95% kondensatu i oleju, które są powszechnie obecne w sprężonym powietrzu. Osuszone powietrze zapobiega zawilgoceniu materiału ściernego, które mogłoby prowadzić do zwiększonego zużycia, przestojów w użytkowaniu i dodatkowych napraw.
Zastosowanie:
- Obróbka strumieniowo-ścierna, lakierowanie natryskowe z napędem pneumatycznym, roboty budowlane i drogowe przy użyciu narzędzi pneumatycznych.
Przewidziane do pracy z:
- Z każdym rodzajem przenośnych i stacjonarnych sprężarek śrubowych. Sprężone powietrze płynące ze sprężarki jest gorące, ma około 90°C. Przy takiej temperaturze sprężone powietrze zawiera dużą ilość wilgoci w postaci pary. Jeśli chłodnica ani separator wilgoci nie są używane, sprężone powietrze może wprowadzić aż do 21.5 litra wody na godzinę przy systemie o przepustowości 5.7 m³/min i ciśnieniu 7 bar. Chłodnice końcowe ACP/ACE ochładzają sprężone powietrze do temperatury od 3° C do 10° C wyższej niż temperatura otoczenia. Gdy powietrze jest schłodzone, to 95% pary wodnej zostaje skroplone i usunięte z systemu.
Charakterystyka:
- przenośna konstrukcja
- napęd pneumatyczny lub elektryczny
- wydajny separator cyklonowy
- rozdzielacz na trzy lub cztery zawory kulowe
- regulator/filtr/smarownica ciśnieniowa(ACP)
- stycznik rozrusznika w szczelnej obudowie (ACE)
- dmuchane koła
Wyposażenie:
1. Chłodnica ACP
Jest wyposażona w regulator ciśnieniowy do kontroli przepływu powietrza z wentylatora/filtra/smarownicy aby zapewnić długą żywotność napędu pneumatycznego.
2. Chłodnica ACE
Stycznik rozrusznika znajduje się w wilgocio- i pyłoszczelnej obudowie.
3. Chłodnica ACP/ACE
Są wyposażone w wydajny separator cyklonowy, który jest w stanie wyeliminować do 95% skroplonej wilgoci ze sprężonego powietrza.
DANE TECHNICZNE
ŚREDNICA DYSZY [MM] | ACE-1 | ACE-2 | ACE-3 | ACP-1 | ACP-2 | ACP-3 |
---|---|---|---|---|---|---|
Max. ciśnienie robocze [b] | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 |
Przepustowość [m³/min] | 8 | 14 | 20 | 8 | 14 | 20 |
Napięcie [V] | 380~ /50 Hz | 380~ /50 Hz | 380~ /50 Hz | - | - | - |
Moc [kW] | 0,3 | 0,9 | 0,7 | - | - | - |
Ciśnienie napędu pneumatycznego, min/max [b] | - | - | - | 2/6 | 2/6 | 2/6 |
Zużycie powietrza przy min/maks. ciśnieniu napędu pneumatycznego [m³/min] | - | - | - | 0,6 / 1,4 | 0,6 / 1,4 | 0,6 / 1,4 |
Rozmiar gwintu, wlot | 1½” | 2" | 3" | 1½” | 2" | 3" |
Rozmiar gwintu, wylot | 1x¾” 1x1” 1x1¼” |
1x¾” 1x1¼” 1x1½” |
1x¾” 1x1¼” 2x1½” |
1x¾” 1x1” 1x1¼” |
1x¾” 1x1¼” 1x1½” |
1x¾” 1x1¼” 2x1½” |